GRUPPTRÄNING PÅ PACEGYM

Ta chansen till att vara med på roliga och inspirerande träningspass
Gratis för alla pacemedlemmar. Passar alla oavsett nivå.

Våra pass V.25 (Får ni en förfrågan om att ”Logga in” vid bokningen så ska ni klicka på ”Continue as guest” längst ner. Detta kommer åtgärdas till nästa bokningsomgång)

Måndag

  • Basstyrka Basstyrka är en träningsform där stabilitet och styrka är grunden. Tempot är lugnare. Tid: ca 40 minuter.6/10 platser lediga
    12.00 - 13.00

Tisdag

  • Yoga Yoga En lugn och meditativ yogaform. Enkla övningar som görs liggande eller sittande på golvet. Passar alla. Tid: ca 60 min.0/7 platser lediga
    06.30 - 07.30
  • Spinning Ett konditionspass på spinningcykel som passar alla. Tid c:a 45min0/8 platser lediga
    12.00 - 13.00

Onsdag

  • Soma Move Soma Move är holistisk rörelselära som är atletisk och samtidigt mjuk. Du arbetar med kroppen som ditt motstånd och med underlaget som ditt redskap. Hela passet är ett oavbrutet flöde av rörelsemönster där du både tränar styrka, kondition, rörlighet, stabilitet och balans.0/10 platser lediga
    12.00 - 13.00
  • Pacecross Pacecross är en högintensiv styrke- konditionsträning. Tid: ca 40 minuter.8/10 platser lediga
    18.00 - 19.00

Torsdag

  • Yoga Yoga En lugn och meditativ yogaform. Enkla övningar som görs liggande eller sittande på golvet. Passar alla. Tid: ca 60 min.0/14 platser lediga
    06.30 - 07.30
No events available!

PERSONLIG TRÄNING

Att träna med din egen coach. Vi hjälper dig att göra en individuellt anpassad träningsplanering för tex kondition, muskeltillväxt, rehabilitering och viktförändringar.

Under 9 veckor kommer du att träna efter schema, kosten analyseras och styrs upp efter behov. Konditions- och styrketester genomförs löpande.

Nybörjare
Börja ditt ”nya” liv med att träna med en personlig tränare – (PT). Du får hjälp att komma igång och träna utifrån dina mål och förutsättningar.

Den erfarne
En PT kan fungera som en booster när du fastnat i gamla vanor och behöver hjälp att komma vidare, förnya din träning och se att utvecklingen går åt rätt håll.

Den upptagne
Låt din PT lägga upp din träning och hjälpa dig träna effektivt så du kan använda din tid på det som krävs av din vardag.

  • Coachad träning – 10 gånger
  • 4 000:-
  • Individuellt träningsprogram för 9 veckor + 3 testtillfällen + kostanalys/kostrådgivning.
  • Coachad träning – 30 gånger
  • 10 000:-
  • Individuellt träningsprogram + 9 testtillfällen + kostanalys/kostrådgivning.