GRUPPTRÄNING PÅ PACEGYM

Ta chansen till att vara med på roliga och inspirerande träningspass
Gratis för alla pacemedlemmar. Passar alla oavsett nivå.

Våra pass V.44 (Får ni en förfrågan om att ”Logga in” vid bokningen så ska ni klicka på ”Continue as guest” längst ner)

Måndag

  • Pacecross Pacecross är en högintensiv styrke- konditionsträning. Tid: ca 40 minuter. Ledare: Victoria0/10 platser lediga
    18.00 - 19.00

Tisdag

  • Utomhus Yoga Yoga En lugn och meditativ yogaform. Enkla övningar som görs liggande eller sittande på mattan. Medtag egen matta och filt/varma kläder. Passar alla. Tid: ca 60 min. Ledare: Suzanne16/20 platser lediga
    06.30 - 07.30
  • Basstyrka Basstyrka är en träningsform där stabilitet och styrka är grunden. Tempot är lugnare. Tid: ca 40 minuter. Ledare: Oskar1/10 platser lediga
    12.00 - 13.00

Onsdag

  • Utomhus, Lätt basträning och rehab För dig som vill hålla igång och röra dig men som för tillfället väljer att inte vara inne på gymmet.  Vi tränar Rörelse, Balans och Kondition utomhus med tydligt avstånd till varandra men med social närvaro.  Sjukgymnast & träningsinstruktör kommer att leda träningen och finnas till hands för rehab/träningsfrågor.  -Samling utanför Pace Gym  Ledare: Oskar & Maria Molin Är du sjuk så stanna hemma18/20 platser lediga
    10.00 - 11.00
  • Basstyrka Basstyrka är en träningsform där stabilitet och styrka är grunden. Tempot är lugnare. Tid: ca 40 minuter. Ledare: Victoria0/10 platser lediga
    18.00 - 19.00

Torsdag

  • Utomhus Soma Soma träning med fokus på rörlighet, styrka och flexibilitet. Mestadels ståendes, matta finns att låna Ledare: Suzanne17/20 platser lediga
    12.00 - 13.00
  • Spinning Ett konditionspass på spinningcykel som passar alla. Tid c:a 45min Ledare: Jennie 0/8 platser lediga
    18.00 - 19.00

Fredag

  • Utomhus, Lätt basträning och rehab För dig som vill hålla igång och röra dig men som för tillfället väljer att inte vara inne på gymmet.  Vi tränar Rörelse, Balans och Kondition utomhus med tydligt avstånd till varandra men med social närvaro.  Sjukgymnast & träningsinstruktör kommer att leda träningen och finnas till hands för rehab/träningsfrågor.  -Samling utanför Pace Gym  Ledare: Oskar & Maria Molin Är du sjuk så stanna hemma18/20 platser lediga
    10.00 - 11.00
  • Pacecross Pacecross är en högintensiv styrke- konditionsträning. Tid: ca 40 minuter. Ledare: Victoria1/10 platser lediga
    12.00 - 13.00
No events available!

PERSONLIG TRÄNING

Att träna med din egen coach. Vi hjälper dig att göra en individuellt anpassad träningsplanering för tex kondition, muskeltillväxt, rehabilitering och viktförändringar.

Under 9 veckor kommer du att träna efter schema, kosten analyseras och styrs upp efter behov. Konditions- och styrketester genomförs löpande.

Nybörjare
Börja ditt ”nya” liv med att träna med en personlig tränare – (PT). Du får hjälp att komma igång och träna utifrån dina mål och förutsättningar.

Den erfarne
En PT kan fungera som en booster när du fastnat i gamla vanor och behöver hjälp att komma vidare, förnya din träning och se att utvecklingen går åt rätt håll.

Den upptagne
Låt din PT lägga upp din träning och hjälpa dig träna effektivt så du kan använda din tid på det som krävs av din vardag.

  • Coachad träning – 10 gånger
  • 4 000:-
  • Individuellt träningsprogram för 9 veckor + 3 testtillfällen + kostanalys/kostrådgivning.
  • Coachad träning – 30 gånger
  • 10 000:-
  • Individuellt träningsprogram + 9 testtillfällen + kostanalys/kostrådgivning.