Gruppträning på Pace Gym

Ta chansen till att vara med på roliga och inspirerande träningspass

Gratis för alla pacemedlemmar. Passar alla oavsett nivå.

VECKANS PASS

Måndag 17/12

  • Basstyrka Basstyrka är en träningsform där stabilitet och styrka är grunden. Tempot är lugnare. Tid: ca 40 minuter.1/10 platser lediga
    12.00 - 13.00

Tisdag 18/12

  • Soma Move Soma Move är holistisk rörelselära som är atletisk och samtidigt mjuk. Du arbetar med kroppen som ditt motstånd och med underlaget som ditt redskap. Hela passet är ett oavbrutet flöde av rörelsemönster där du både tränar styrka, kondition, rörlighet, stabilitet och balans.2/10 platser lediga
    12.00 - 13.00
  • Pacecross Pacecross är en högintensiv styrke- konditionsträning. Tid: ca 40 minuter.2/10 platser lediga
    17.00 - 18.00

Onsdag 19/12

  • Pacecross Pacecross är en högintensiv styrke- konditionsträning. Tid: ca 40 minuter.5/10 platser lediga
    12.00 - 13.00
  • Basstyrka Basstyrka är en träningsform där stabilitet och styrka är grunden. Tempot är lugnare. Tid: ca 40 minuter.0/10 platser lediga
    17.00 - 18.00

Torsdag 20/12

  • Boxpass Ett pass där vi jobbar med handskar och mitsar. Vi utövar olika övningar med slag och fotarbete för att skapa ett konditionspass. Passar för alla nivåer. Ca 40min3/10 platser lediga
    17.00 - 18.00

Fredag 21/12

  • Yoga Yoga En lugn och meditativ yogaform. Enkla övningar som görs liggande eller sittande på golvet. Passar alla. Tid: ca 60 min. INGEN BOKNING ALLA VÄLKOMNA! VI KÖR DENNA GÅNG I KÄLLAREN
    06.30 - 07.30
No events available!


Tabata är en högintensiv styrke- konditionsträning som körs i korta intervaller.

Tid: ca 40 minuter.


Basstyrka är en träningsform där stabilitet och styrka är grunden. Tempot är lugnare.
Tid: ca 40 minuter.


Löpskolning är en löpskolningsträning där löpgrunder och olika löpträningsformer lärs ut.
Tid: ca 60 min, utomhus (sommartid).


Pacecross är en högintensiv styrke- konditionsträning.
Tid: ca 40 minuter.


Längdskidskola är en teknikträning i klassisk teknik. Vi lär ut teknik och metodik i diagonalåkning, stakning och frånskjutsstakning.
Tid: ca 90 minuter (vintertid).


Balans och styrka är ett lugnare pass där balansen varvas med rörlighet och styrkeövningar.
Tid: 60 minuter.


Soma Move är holistisk rörelselära som är atletisk och samtidigt mjuk. Du arbetar med kroppen som ditt motstånd och med underlaget som ditt redskap. Hela passet är ett oavbrutet flöde av rörelsemönster där du både tränar styrka, kondition, rörlighet, stabilitet och balans.


Soma Mind är återhämtning, andning och stillhet som ett välbehövt komplement till dagens snabba och flyktiga tillvaro. Det ger lugn till nervsystemet, mjukhet till kroppen och frihet till sinnet.


Mobility rörlighet i leder och smidiga muskeler ger en starkare kropp och högre utväxling på träningen. Lugnt pass där 2-3 leder är i fokus per tillfälle. Tid: ca 40 minuter.


Yoga En lugn och meditativ yogaform. Enkla övningar som görs liggande eller sittande på golvet.
Passar alla. Tid: ca 60 min.