VECKANS PASS

Måndag 19/11

  • Pacecross Pacecross är en högintensiv styrke- konditionsträning. Tid: ca 40 minuter.3/10 platser lediga
    12.00 - 13.00
  • Basstyrka Basstyrka är en träningsform där stabilitet och styrka är grunden. Tempot är lugnare. Tid: ca 40 minuter.0/10 platser lediga
    18.00 - 19.00

Tisdag 20/11

  • Soma Move Soma Move är holistisk rörelselära som är atletisk och samtidigt mjuk. Du arbetar med kroppen som ditt motstånd och med underlaget som ditt redskap. Hela passet är ett oavbrutet flöde av rörelsemönster där du både tränar styrka, kondition, rörlighet, stabilitet och balans.0/10 platser lediga
    12.00 - 13.00
  • Boxpass Ett pass där vi jobbar med handskar och mitsar. Vi utövar olika övningar med slag och fotarbete för att skapa ett konditionspass. Passar för alla nivåer. Ca 40min4/10 platser lediga
    17.00 - 18.00

Onsdag 21/11

  • Boxpass Ett pass där vi jobbar med handskar och mitsar. Vi utövar olika övningar med slag och fotarbete för att skapa ett konditionspass. Passar för alla nivåer. Ca 40min6/10 platser lediga
    12.00 - 13.00

Torsdag 22/11

  • Basstyrka Basstyrka är en träningsform där stabilitet och styrka är grunden. Tempot är lugnare. Tid: ca 40 minuter.0/10 platser lediga
    12.00 - 13.00
  • Pacecross Pacecross är en högintensiv styrke- konditionsträning. Tid: ca 40 minuter.2/10 platser lediga
    17.00 - 18.00

Fredag 23/11

  • Yoga Yoga En lugn och meditativ yogaform. Enkla övningar som görs liggande eller sittande på golvet. Passar alla. Tid: ca 60 min. PASSET BEHÖVER INTE BOKAS. VÄLKOMNA
    06.30 - 07.30
No events available!